PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/stała/instalator systemow

  • 1. Data: 2002-09-05 11:50:29
    Temat: Warszawa/stała/instalator systemow
    Od: "Martusia" <m...@p...onet.pl>

    Szukam stałej pracy w firmie z Warszawy - praca moze byc jak najbardziej
    wyjazdowa.
    Przez ostatnich kilka lat pracowałem jako instalator systemów alarmowych,
    przeciwpozarowych, telefonicznych itp.
    Intalacje te były zakładane na terenie całej Polski
    Jestem osobą bardzo dokładną, odpowiedzialna i rzetena
    Bardzo chętnie znalazłbym pracę na podobnym stanowisku.
    Oczywiście chetnie widze wszystkie oferty stałej pracy.
    Prosze o kontakt na adres: r...@t...pl

    Robert Widuliński