PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] serwis PC / helpdesk

  • 1. Data: 2003-09-11 01:40:08
    Temat: [Warszawa] serwis PC / helpdesk
    Od: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem Anna, mam 25 lat (wczoraj mi stuknęło!! ;-))

    Poszukuję pilnie pracy w Warszawie związanej z:
    - serwisiem komputerów klasy PC
    - instalacją/wdrażaniem oprogramowania
    - montażem komputerów
    - pomocą techniczną dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych

    Moje umiejętności to:
    - perfekcyjna znajomość sprzętu komputerowego klasy PC
    - bardzo dobra znajomość oprogramowania Windows 9x/Me/NT/XP
    - dobra znajomość systemów Linux
    - znajomość aplikacji biurowych MS Office (również Access VBA)
    - biegłe posługiwanie się internetem
    - znajomość w stopniu podstawowym: HTML, PHP, C/C++, VBA

    Moje cechy jako pracownika:
    - umiejętność szybkiego dostosowywania się do nowych potrzeb użytkowników
    - chęć samodoskonalenia
    - pedantyczność jeśli chodzi o jakość wykonywanych zadań
    - punktualność
    - elastyczność
    - dyspozycyjność

    O mnie:
    - mam za sobą 1,5 roku studiów z informatyki, które przerwałam, aby zająć
    się mało produktywnym podróżowaniem. Obecnie mieszkam w Warszawie i
    studiuję dziennie orientalistykę na Uniwersytecie Warszawskim (w wymiarze
    ok. 0 godzin tygodniowo). Nadmieniam, że jestem skłonna zawiesić studia lub
    postarać się o zaliczenia eksternistyczne, jeśli zajdzie taka potrzeba.
    Od "zawsze" zajomowałam się składaniem komputerów i konfiguracją
    oprogramowania - moje główne doświadczenie to praca na giełdach
    komputerowych i "po godzinach" w serwisach. Ale wykonywałam także rzeczy nie
    związane bezpośrednio z montażem/wdrażaniem komputerów, np. pisałam bazy
    danych w Access (m. in. dla małego wydawnictwa) czy tworzyłam system
    intranetu w jednej z niewielkich firm. Wykonywałam także cały szereg innych
    prac biurowych nie związanych bezpośrednio z komputerami, obsługa urządzeń
    typu ksero czy fax nie stanowi dla mnie najmniejszego problemu.

    Poszukuję pracy w Warszawie związanej z moimi umiejętnościami dot.
    komputerów. Nadmieniam, że moim celem jest również powrót na studia
    informatyczne w systemie zaocznym od następnego semestru, a więc mogłabym
    dodatkowo podnosić swe kwalifikacje.

    Moje oczekiwania to 1200zł netto miesięcznie - tyle wynosi obecnie moje
    utrzymanie w stolicy. Jeśli mieliby Państwo dla mnie zajęcie mniej płatne,
    musiałabym mieć możliwość pracy dodatkowej, a zatem pracować w mniejszym
    wymiarze godzin.

    Zważywszy na moją trudną sytuację przyjmę również każde inne zajęcie (poza
    akwizycją), choć wiem, że to, co chciałabym robić, to właśnie zajmować się
    komputerami. Albo raczej ludźmi przy tych komputerach, aby czuli się dobrze
    z nimi i aby mieli pod ręką jak najlepsze narzędzia pracy.

    Moje namiary:
    Anna Rapacz
    a...@p...pl
    tel. 0-602-211-733