PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa/regionalny kierownik sprzedaży

  • 1. Data: 2002-10-29 13:41:55
    Temat: Warszawa/regionalny kierownik sprzedaży
    Od: k...@p...onet.pl

    Duża firma z branży budowlanej produkująca elektronarzędzia poszukuje
    REGIONALNEGO KIEROWNIKA SPRZEDAŻY z dużym doświadczeniem na kierowniczym
    stanowisku (mozliwość awansu na stanowisko dyrektora sprzedaży).

    Wymagania:
    - udokumentowane sukcesy handlowe
    - duża motywacja do pracy
    - doświadczenie w kierowaniu zespołem handlowców i rzeczoznawców
    - umiejętność podejmowania strategicznych decyzji
    - umiejętność zarządzania dużym budżetem
    - znajomość branży budowlanych (klienci instytucjonalni)
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - umiejętnośc współpracy z działem marketingu
    - osobowość charyzmatyczna, ale zrównoważona

    Tylko poważne oferty proszę kierować pod adres:
    k...@p...pl