PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa - programista Java/Spring/Swing/Hibernate/PostgreSQL

  • 1. Data: 2008-08-02 11:09:35
    Temat: Warszawa - programista Java/Spring/Swing/Hibernate/PostgreSQL
    Od: s...@o...pl

    Witam,

    Poszukuję do projektu realizowanego przez międzynarodową firmę bardzo dobrego
    specjalistę technologii JAVA. Zatrudniona osoba powinna spełniać warunki
    zamieszczone na końcu niniejszego ogłoszenia (jako konieczne i niezbędne
    minimum). Zlecony zakres prac będzie niemałym wyzwaniem, ale zapewni również
    dużo satysfakcji. Ufam, że znajdę odpowiednią osobę.

    Stanowisko:
    Specjalista ds. Rozwoju Oprogramowania

    Miasto:
    Warszawa

    Wprowadzenie:
    Firma oferuje szeroki zakres produktów, rozwiązań oraz usług z dziedziny
    medycyny, przemysłu, energetyki oraz informatyki.

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
    - Analizę i korektę błędów w oprogramowaniu,
    - Analizowanie specyficznych wymagań klienta w obszarze modyfikacji oprogramowania,
    - Projektowanie i implementację modyfikacji oprogramowania,
    - Wstępne testowanie modyfikowanych modułów,
    - Pisanie i utrzymywanie dokumentacji technicznej,
    - Wstępną analizę projektów dotyczących oprogramowania

    Od kandydatów oczekujemy:
    - Minimum 2 lata doświadczenia w programowaniu w J2EE (minimum 3 lata w
    programowaniu w Java),
    - Minimum rok doświadczenia w korzystaniu z następujących technologii: EJB,
    Spring, Swing, Hibernate, JLDAP, JDBC,
    - Praktyczna znajomość serwerów JBoss oraz PostgreSQL,
    - Znajomość Liferay będzie dodatkowym atutem,
    - Znajomość systemu operacyjnego Linux,
    - Zdolności analityczne oraz zdolność ciągłego uczenia się,
    - Umiejętność efektywnego porozumiewania się,
    - Dobra organizacja i orientacja na jakość,
    - Umiejętność pracy w zespole,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,
    - Inicjatywa i kreatywność.

    Oferujemy:
    - przyjazną atmosferę pracy w stabilnej firmie
    - motywacyjny system wynagradzania

    Ze względu na wewnętrzne regulacje kwestie finansowe zostaną omówione na
    rozmowie kwalifikacyjnej

    aplikację proszę składać za pomocą formularza dostępnego pod niżej zamieszczonym
    linkiem:
    http://www.siemens.pl/home/praca_formularz.asp?ide=1
    439&pkw=661&rodzaj=3

    CV można też przesyłać na adres email:
    s...@o...pl

  • 2. Data: 2008-08-02 18:56:04
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik s...@o...pl napisał:

    > Witam,
    >
    > Poszukuję do projektu realizowanego przez międzynarodową firmę bardzo dobrego
    (...)

    puść jeszcze 15 razy to ogłoszenie - na pewno nikt go nie zauważył

  • 3. Data: 2008-08-02 19:20:40
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    http://www.goldenline.pl/forum/java/445496/?hl=sieme
    ns%20java

    Zastanawiam się czy ten Pan jest tak głupi czy go ktoś wkręca i puszcza
    co 2 dni to samo ogłoszenie na nieodpowiednią grupę? :/

  • 4. Data: 2008-08-02 21:04:55
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik sieciowy groszek napisał:

    > http://www.goldenline.pl/forum/java/445496/?hl=sieme
    ns%20java

    > Zastanawiam się czy ten Pan jest tak głupi czy go ktoś wkręca i puszcza
    > co 2 dni to samo ogłoszenie na nieodpowiednią grupę? :/

    moze w tej firmie placa za polecenie kandydatow na wakujace stanowisko

  • 5. Data: 2008-08-03 09:24:12
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > dobrego
    > specjalistę technologii JAVA. Zatrudniona osoba powinna spełniać warunki

    czytalem poprzedni watek i powstrzymywalem sie od napisania komentarza ale
    teraz juz gosciu przegiales, wiesz dobrze ze nie jest to grupa poswiecona
    ogloszeniom a mimo to nadal je wysylasz! poniewaz jest to grupa poswiecona
    dyskusji o pracy wiec osoby pytajace jak nakbardziej maja prawo zapytac o
    widelki placowe i pisza ze chcialy by sie dowiedziec nie konkretnej kwoty
    ale poznac wlasnie widelki (tak jak ma to miejsce w krajach anglosaskich).
    skoro macie takie regulacje to moze bylbys w stanie je zmienic, skoro firma
    jest tak dynamiczna?! wplynac na kogos, i rynek pracy by sie zmienil...

    ja mialem przyjemnosc z ta firma i jej roznymi odlamami wspolpracowac i wiem
    ze na gwalt brakuje Wam (i pewnie nie tylko Wam) dobrych pracownikow, a mimo
    to przyzwyczajen nie zmieniacie, i jeszcze poprzez takie dyskusje
    zniechecacie swoich potencjalnych kondydatow. wielu moich studentow pracuje
    dla Was (co najmniej dwucyfrowa liczba a moze juz i wiecej) ale coraz
    glebiej utwierdzam sie w przekonaniu (od co najmniej kilku lat) ze nie warto
    polecac im Waszej firmy, a juz tekst p.t. "- przyjazną atmosferę pracy w
    stabilnej firmie i - motywacyjny system wynagradzania" tym bardziej upewnia
    mnie to w moich twierdzeniach, bo rzeczywistosc temu przeczy... (od czego sa
    chwalebne wyjatki, ktore bardzo cenie)

    przepraszam wszystkich za taki wywod, chcialem sie od niego powstrzymac, ale
    nie wytrzymalem
    pzdr.,
    uC