PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/praca w branrzy telekomunikacyjnej

  • 1. Data: 2006-01-31 17:35:38
    Temat: Warszawa/praca w branrzy telekomunikacyjnej
    Od: "Mieczysław Siemiak" <s...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !

    Poszukuję pracy w solidnej firmie z branży telekomunikacyjnej,

    która pozwoli mi rozwijać się, podnosić swoje kwalifikacje oraz

    wzbogacać wiedzę

    zdobytą w trakcie studiów w Wojskowej Akademii Technicznej

    na wydziale elektroniki.

    Jestem osobą młodą, uczciwą i dyspozycyjną. Szybko się uczę, jestem otwarty
    na doskonalenie swoich umiejętności.

    Byłbym zainteresowany pracą
    ciekawa i dającą możliwości samorealizacji.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:

    s...@p...onet.pl

    * umiejętności:
    - znajomość systemu AUROX 11.0

    - obsługa programów CorelDRAW, Matlab-Symulink,

    - tworzenia baz danych SQL, Access

    - podstawy programowania w języku C++, VHDL,

    * predyspozycje:
    - zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiedzy;
    - doskonała organizacja pracy;
    - cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, lojalność, uprzejmość,
    kreatywność, pomysłowość;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność
    komunikatywność;

    * zainteresowania

    - sieci teleinformatyczne,

    - systemy komunikacji bezprzewodowej