PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - praca dodatkowa dla studenta Informatyki, ukończone 3,5 letnie studia inżynierskie -Sieci komputerowe i teleinformatyka-

  • 1. Data: 2005-09-21 00:53:54
    Temat: Warszawa - praca dodatkowa dla studenta Informatyki, ukończone 3,5 letnie studia inżynierskie -Sieci komputerowe i teleinformatyka-
    Od: "MaK" <m...@o...pl>

    Witam!
    Poszukuję pracy dodatkowej. Interesuję się Informatyką, głównie sprzętem i
    oprogramowaniem użytkowym. Pracuję aktualnie na dziale z komputerami jako
    doradca fachowy. Wcześniej prowadziłem sklep komputerowy (obsługa WF MAG,
    program ratalny GE Capital/Money Banku), serwis i kawiarenkę internetową,
    współpracowałem z fotografem. Poszukuję pracy dodatkowej z chęcią kilka
    godzin w tygodniu (10-15max). Zadowoli mnie praca w serwisie komputerowym,
    praca przy retuszu/poprawianiu zdjęć w Photoshop 7.0 CE lub inna biurowa.
    Zainteresowanym prześlę swoje CV.
    Pozdrawiam serdecznie.