PracaGrupypl.praca.szukana... Warszawa lub Lublin ...\student 3 rok informatyki (zaocznie)

  • 1. Data: 2002-01-31 00:44:01
    Temat: ... Warszawa lub Lublin ...\student 3 rok informatyki (zaocznie)
    Od: "CHARA" <c...@i...pl>

    Witam,

    Jestem studentem 3 roku informatyki o specjalności sieci komputerowe. Mam
    ukończony 4 semestralny kurs "Cisco Networking Academy", który dostarcza
    wiedzę teoretyczną i praktyczną z dziedziny projektowania, rozwoju i
    utrzymywania sieci komputerowych. Poszukuję stałej pracy związanej z
    sieciami komputerowymi (TCP/IP, LAN, WAN).
    Posiadam wykształcenie średnie techniczne (technik elektronik o specjalności
    elektronika ogólna). Piszę programy i skrypty w językach Turbo Pascal,
    Delphi i JavaScript. Znam SQL'a i Oracle Developer. Jestem otwarty
    na nowe technologie związane z informatyką. Dokumentacja w języku angielskim
    nie jest dla mnie problemem.
    Studiuję w trybie zaocznym, więc nie powinno to kolidować z godzinami pracy.

    Moje CV dostępne jest pod adresem:
    http://chara.republika.pl/cv.html

    Dziękuję za zainteresowanie się moją osobą.
    Pozdrawiam,

    Tomasz Charczuk
    E-mail: c...@p...onet.pl
    WWW: http://chara.republika.pl