PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / kierownik działu internetowego / pełny etat

  • 1. Data: 2004-03-31 23:36:12
    Temat: Warszawa / kierownik działu internetowego / pełny etat
    Od: KF Studio <w...@k...com.pl>

    Szybko rozwijająca się firma z branży poligraficznej KF Studio, zatrudni
    szefa projektu internetowego.
    Do jego obowiązków będzie należało:
    - kierowaniem zespołem informatyków i webmasterów,
    - twórcze rozwijanie projektu poligrafii interaktywnej oraz systemu
    ewidencji zamówień,
    - opieka nad infrastrukturą informatyczną firmy,

    Nasze oczekiwania:
    - umiejętność kształtowania funkcjonalności serwisów w sposób czytelny i
    zrozumiały dla użytkowników,
    - umiejętność kierowania zespołem informatycznym,
    - znajomość technologii internetowych i sieci - głównie open source,
    - znajomość technologii/języków HTML, PHP, FLASH, Python, SQL, Postgress,
    - znajomość serwera Apache,
    - orientacja w bibliotekach graficznych (t1lib),
    - znajomość systemów operacyjnych Debian,Windows 98/NT/XP,
    - wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
    - podstawy wiedzy o marketingu w Internecie,
    - brak nałogów

    Oferujemy:
    - pracę w młodym, dynamicznym, zespole nad nowatorskimi projektami
    internetowymi,
    - własne stanowisko pracy w nowej siedzibie firmy,
    - wysokie wynagrodzenie,
    - laptop, samochód firmowy,

    Ofert - cv, list motywacyjny prosimy przysyłać na adres
    m...@k...com.pl.