PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - administracja Windows 2000, MS SQL Server i usługami sieciowymi

  • 1. Data: 2004-01-27 09:34:15
    Temat: Warszawa - administracja Windows 2000, MS SQL Server i usługami sieciowymi
    Od: "cybertramp" <c...@i...pl>

    Poszukuję pracy jako administrator serwerów bazujących na Windows 2000 oraz
    MS SQL Server 2000. Mam ponad 4 letnie doświadczenie z tymi produktami
    (wcześniej Windows NT Server i MS SQL Server 6.5).

    Dodatkowo znam na poziomie podstawowym inne produkty MS Back Office.

    Intersuje mnie praca czasowa lub na stałe, również w niepełnym wymiarze.
    Możliwość rozliczeń na umowę-zlecenie lu przy dłuższym okresie na fakturę
    VAT (działalność gospodarcza).

    c...@i...pl