PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/ Wszechstronny pracownik dla Twojej firmy...

  • 1. Data: 2003-11-25 07:50:08
    Temat: Warszawa/ Wszechstronny pracownik dla Twojej firmy...
    Od: "Piotr Skup" <m...@t...pl>

    Student chetnie podejmie prace dorywcza od czwartku do niedzieli.

    Mam prawo jazdy kat. B, znam angelski (CAE), trochę niemiecki.

    Dosc dobrze znam topografie miasta i zrobilem juz wiele kilometrow po
    Warszawie z roznymi ladunkami.

    Znam sie na komputerach (Windows, Office, Photoshop, Corel, Pagemaker, znam
    rozne problemy sprzetowe i z oprogramowaniem).

    Duzo majsterkuje wiec potrafie zakladac rozne instalacje np. telefoniczna,
    sieci komputerowe, elektryczna, a i hydraulika nie jest mi obca.

    Wspolprowadzilem juz biuro szkoly jezykowej, pracowalem w dziale promocji
    gazety, jestem dziennikarzem portalu internetowego, mam talent
    organizacyjny.

    BYC MOZE JESTEM KIMS KOGO SZUKASZ DO SWOJEJ FIRMY!!!!!!

    Nie wyjezdzam na wakacje jesli bede mial prace, a wyjazdy na swieta
    minimalizuje!

    --
    Piotr Skup
    +48508944127