PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Team Leader / Szef oddziału <=

  • 1. Data: 2015-10-19 15:53:26
    Temat: Warszawa => Team Leader / Szef oddziału <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy
    dostarczającej systemy ERP, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Team Leader / Szef oddziału
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należało będzie
    stworzenie własnego oddziału firmy w Warszawie lub w innym
    mieście znajdującym się nie dalej niż 200 km od Warszawy, a
    takźe:
    * Zarządzanie bieżąca pracą zespołu programistycznego
    * Planowanie pracy programistów
    * Kontrola jakości wyprodukowanego kodu oraz testów jednostkowych
    * Odpowiedzialność za jakość i terminowość wykonywanych prac
    * Zarządzanie motywacją i kompetencjami w zespole
    * Udział w projektowaniu systemu
    * Szkolenie nowych członków w zespole
    * Rozwój narzędzi i procedur w dziale programistycznym
    * Współpraca z:
    ** Menadżerami projektów: Planowanie harmonogramu prac
    ** Architektami: projektowanie systemu
    ** Specjalistami dziedzinowymi: gromadzenie wymagań
    specjalistycznych, np. księgowość, kadry, integracja z
    urządzeniami zewnętrznymi
    ** Działem kadr/rekrutacji - rozwój zespołu

    ***** Oczekiwania:

    * Wymagane doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2-osobowym)
    * Min. 2 lata doświadczenia w IT
    * Predyspozycje do kierowania zespołem
    * Duże umiejętności społeczne
    * Umiejętność myślenia analitycznego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie na stanowisku programisty lub w systemach
    zarządzania (ERP, CRM itd.)
    * znajomość języka Python

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanego
    doświadczenia
    * Stabilne zatrudnienie
    * Samodzielność w działaniu
    * Udział w ciekawych projektach
    * Pracę w młodym i szybko rozwijającym się zespole
    * Możliwość rozwoju

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5750-2fe56e4e5af7a2a48547
    0c76ec1.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=b8f0e59ef8922b9b5fcf1bb1be908b7b