eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa/Specjalista ds. marketingu (marketing manager)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-05-02 18:39:40
    Temat: Warszawa/Specjalista ds. marketingu (marketing manager)
    Od: <k...@b...pl>

    Poszukujemy specjalisty ds. marketingu
    (Marketing Manager)

    Wymagania

    a.. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: lingwistyczne, socjologia,
    psychologia, informatyka, marketing, zarządzanie)
    b.. wiedza z dziedziny marketingu usług oraz przynajmniej 2-letnie,
    praktyczne doświadczenie w tym zakresie
    c.. praktyczna znajomość jęz. angielskiego na poziomie FC lub wyższym
    d.. sprawność językowa (dot. jęz. polskiego i angielskiego):
    a.. komunikatywność, poprawność w mowie i piśmie
    b.. umiejętność sporządzania dwujęzycznych ofert i materiałów
    marketingowych
    c.. twórcze, kreatywne podejście językowe
    d.. praktyczna znajomość różnych form wypowiedzi
    e.. umiejętność redagowania przetłumaczonego tekstu
    e.. bardzo dobra znajomość obsługi oprogramowania (Word, Excel,
    Powerpoint, e-mail, Internet)
    f.. prawo jazdy


    Cechy

    a.. wysoka motywacja do pracy
    b.. samodzielność, niezależność, odwaga wyrażania własnego zdania
    c.. łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów; umiejętność zjednywania
    sobie ludzi
    d.. umiejętność słuchania i przekonywania
    e.. umiejętności negocjacyjne
    f.. umiejętność pracy w zespole
    g.. kreatywność, "świeżość"
    h.. temperament, siła przebicia
    i.. elastyczność, uniwersalność, odwaga - gotowość podejmowania się nowych
    zadań


    Dodatkowe atuty (mile widziane)

    a.. znajomość branży informatycznej
    b.. znajomość problematyki i branży tłumaczeń
    c.. wiedza i/lub doświadczenie w dziedzinie PR
    d.. umiejętność tłumaczenia i/lub redagowania tłumaczenia
    e.. umiejętności informatyczne (makra Office, Internet, Java, HTML, PHP,
    ASP, SQL, Windows Server)


    Zapewniamy

    a.. pracę w wymagającej, ale przyszłościowej, ciągle rozwijającej się
    branży IT
    b.. stabilną pozycję firmy na rynku
    c.. kameralny, młody i sympatyczny zespół współpracowników
    d.. dużą samodzielność i wpływ na kształtowanie i realizację strategii
    firmy
    e.. możliwość realizacji twórczych pomysłów
    f.. wsparcie dążenia do uniwersalizowania wiedzy i umiejętności


    Opis stanowiska

    Specjalista ds. marketingu odpowiada za realizację celów strategicznych i
    operacyjnych w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jest to
    stanowisko samodzielne, wymagające ścisłej współpracy ze specjalistą ds.
    obsługi klienta. Specjalista ds. marketingu podlega dyrektorowi firmy. Do
    jego obowiązków należy m.in.:

    a.. udział w opracowywaniu strategii firmy,
    b.. przygotowywanie planów marketingowych,
    c.. planowanie i realizacja kampanii marketingowych (głównie marketing
    bezpośredni: e-mail, telemarketing, poczta, Internet), skierowanych do
    niewielkich, wyselekcjonowanych grup klientów w kraju i za granicą,
    d.. działania mające na celu utrzymanie klientów i optymalizację
    współpracy z nimi (we współpracy ze specjalistą ds. obsługi klienta),
    e.. aktualizacja firmowych stron WWW przeznaczonych dla klientów,
    f.. tworzenie i propagowanie wizerunku medialnego firmy.
    Ze względu na specyfikę firmy (tworzy ją kameralny, ściśle współpracujący ze
    sobą zespół osób uniwersalnych na tyle, by w razie potrzeby przejmować
    nawzajem swoje obowiązki) wskazane jest, aby specjalista ds. marketingu mógł
    wykonywać przynajmniej niektóre z poniższych zadań:

    a.. redagowanie tłumaczeń o tematyce informatycznej
    b.. wykonywanie zadań specjalisty ds. obsługi klienta w razie jego
    nieobecności lub w przypadku spiętrzenia prac,
    c.. opieka nad sprzętem, oprogramowaniem, siecią LAN i połączeniami
    internetowymi firmy - samodzielnie lub tylko nadzór nad działaniami firmy
    serwisowej,
    d.. rozliczenia klientów, analizy finansowe,
    e.. współpraca z Koordynatorem zespołu tłumaczy i redaktorów w zakresie
    polityki kadrowej (przygotowywanie ofert o pracy, przygotowywanie i
    przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych).


    Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem oraz listu
    motywacyjnego na adres:

    p...@b...pl


    --

    Krzysztof Przyłucki
    BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych
    ul. Suwak 4; 02-676 Warszawa
    tel. 843-35-63; fax 853-69-15
    www.btinfo.com.pl



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1