PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior IT Recruiter <=

  • 1. Data: 2024-01-30 16:30:02
    Temat: Warszawa => Senior IT Recruiter <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Jesteśmy agencją rekrutacyjną, którą Klienci cenią za
    skuteczność. Jesteśmy nastawieni na rezultat, czyli
    zatrudnienie. Nie mamy owocowych czwartków, ale mamy za to
    świetny zespół i dużo projektów.

    Przez 15 lat na rynku wymasterowaliśmy procesy i skupiamy się na
    tym, co jest istotne w rekrutacji.

    *****
    ***** Senior IT Recruiter
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * rekrutacja end-to-end na stanowiska IT
    * pojedyncze rekrutacje do innych branż (TSL, sprzedaż, finanse
    itp.)

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Masz minimum 4 lata doświadczenia w rekrutacjach IT
    * Skutecznie zamknęłaś/zamknąłeś min. kilkadziesiąt procesów
    rekrutacyjnych na różne pozycje
    * Dla biznesu jesteś partnerem/partnerką
    * Jesteś nastawiona/nastawiony na wynik
    * Bierzesz odpowiedzialność za cały proces rekrutacji od momentu
    popisania umowy przez KAM-a
    * Komunikujesz się w języku angielskim i polskim
    PS. Praca stacjonarnie w Warszawie (okolice Pl. Zawiszy)

    ***** Proponujemy:

    * Naprawdę dobre zarobki (podstawa + prowizja + bonus kwartalny)
    * Tak ułożony proces, że możesz w 100% skupić się na rekrutacji
    * Narzędzia, których nie ma konkurencja (baza ok. 60.000
    kandydatów, własne rozwiązania AI zintegrowane z ATS, własne
    wtyczki do LinkedIna itp.)
    * Pracę w różnorodnym, mocno wspierającym zespole
    * Umowę B2B (po 3 miesiącach płatne dni wolne)
    * Rozwój. Pod każdym względem.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2401