PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Project Manager - aplikacje mobilne <=

  • 1. Data: 2015-09-28 13:59:20
    Temat: Warszawa => Project Manager - aplikacje mobilne <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla swojego klienta, Firmy dostarczającej rozwiązania wspomagające
    zarządzanie procesami biznesowymi (BPM, portale i rozwiązania
    mobilne), poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Project Manager - aplikacje mobilne
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * odpowiadanie na zapytania klientów
    * spotkania z klientami
    * zbieranie wymagań od klientów
    * analiza danych i przedstawienie oferty wraz z propozycją budżetu
    * dobór zespołu zarówno ze źródeł zewnętrznych, jak i
    wewnętrznych do konkretnego projektu
    * odpowiedzialność za realizację projektu

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * doświadczenie w zarządzaniu projektami Smart TV
    * doświadczenie w zarządzaniu projektami e-commerce
    * doświadczenie w zarządzaniu projektami aplikacje mobilne
    * mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
    * mile widziana znajomość metodyki Agile
    * mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu budżetów na projekty z
    Unii Europejskiej

    ***** Proponujemy:

    * wynagrodzenie na poziomie 7 - 10 tys. zł netto + VAT (współpraca
    B2B) + premie od wykonanych projektów
    * ciekawe projekty na start
    * miłą i przyjazną atmosferę pracy
    * zdobycie cennego doświadczenia zawodowego

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5480-0227c6979cede416cc27
    540e01d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=637a43edf568c037754682983e150748