PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista Fullstack (Angular UI/Java) <=

  • 1. Data: 2024-02-12 18:00:02
    Temat: Warszawa => Programista Fullstack (Angular UI/Java) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to międzynarodowa organizacja usług IT, doradztwa i
    rozwiązań biznesowych, która współpracuje z wieloma
    największymi przedsiębiorstwami na świecie od ostatnich 50 lat.

    *****
    ***** Programista Fullstack (Angular UI/Java)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za frameworki strony klienta, architekturę,
    technologie, przepływy pracy, projektowanie interfejsu
    użytkownika i użyteczność aplikacji UI
    * Bliska współpraca z projektantami UX, inżynierami oprogramowania
    i właścicielami produktów w celu tworzenia idealnych układów,
    komponentów interfejsu użytkownika i aplikacji jednostronicowych
    dla różnych witryn i aplikacji
    * Tworzenie angażujących, użytecznych i dostępnych
    aplikacji/komponentów/bibliotek kodu dla sieci Web - w postaci
    HTML/CSS/JavaScript i not technicznych.
    * Przetwarzanie szkieletów/makiet w funkcjonalne prototypy
    HTML/JavaScript i wsparcie inżynierów backendowych w integracji
    z API.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie na podobnym stanowisku 2-4 lata
    * Używanie frameworków JavaScript UI, takich jak zaawansowane
    JavaScript / AngularJS / ReactJS / Frameous
    * Używanie technologii, w tym Java, REST, NoSQL
    * Doświadczenie w tworzeniu kodu za pomocą Eclipse / MyEclipse,
    JetBrains IntelliJ lub dowolnego głównego środowiska Java IDE
    * Doświadczenie w GIT / Stash, Maven i Jenkins
    * Doświadczenie w SQL i / lub PL / SQL
    * Doświadczenie w MySQL, Oracle lub IBM DB2 na platformach AIX, Unix
    lub Linux
    * Preferowane jest doświadczenie w Tomcat
    * Preferowane jest doświadczenie z SOAPUI lub Postman
    * Umiejętność rozwiązywania złożonych problemów związanych z
    tworzeniem oprogramowania / projektowaniem
    * Umiejętność pisania czystego, spójnego kodu zgodnie z
    obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi kodowania
    * Doświadczenie w HTML, CSS i JQuery

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Projektowanie i implementacja aplikacji webowych i raportowych za
    pomocą ram MVC, takich jak SPRING i GRAILS

    ***** Proponujemy:

    * Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * Udział w interesującym projekcie
    * Pakiet benefitów pozapłacowych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>