PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Programista C/C++, Linux

  • 1. Data: 2009-10-30 20:48:37
    Temat: [Warszawa] Programista C/C++, Linux
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Szukam pracy stałej w Warszawie, albo zleceń/luźniejszej współpracy na okres
    kilku miesięcy lub dłuższy.

    Od 4.5 roku zawodowo zajmuję się programowaniem w C i C++ w systemie Linux.
    Większość tego czasu - systemy embedded oparte na PC/104. Oprócz
    programowania, zajmuję się instalowaniem i konfigurowaniem systemu Linux w
    tych urządzeniach, oraz pomagam w ich serwisowaniu.