PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Programista

  • 1. Data: 2007-04-23 19:10:54
    Temat: Warszawa - Programista
    Od: "Daniel" <t...@c...onet.pl>

    Szukam pracy jako programista/informatyk bądź zleceń w Warszawie lub okolicach
    (możliwa też praca zdalna, oraz za granicą)

    Środowiska programistyczne: C#, VB, (V)C++ oraz Assembler (x86), ewentualnie
    Pascal/Delphi
    Doświadczenie w tworzeniu nisko i wysokopoziomowych aplikacji- w tym związanymi
    z dyskami twardymi oraz nieskomplikowanymi rozwiązaniami programowo-sprzętowymi.
    Tworzę także indywidualne serwisy internetowe oparte na języku PHP.

    Mogę wystawiać faktury VAT.

    Więcej szczegółów, oraz ewentualne CV czy próbki moich prac przesyłam
    zainteresowanym, którzy do mnie napiszą pod adres:
    t...@c...onet.pl