PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa] Praca dodatkowa / administrator linux

  • 1. Data: 2004-03-10 11:55:37
    Temat: [Warszawa] Praca dodatkowa / administrator linux
    Od: "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl>

    Podejmę się dodatkowej pracy w Warszawie oraz na zachód od Warszawy jako
    administrator sieci komputerowej, linux/unix administrator.

    a.. instalacja, konfiguracja serwerów
    b.. Wsparcie i opieka techniczna
    c.. Instalacja, konfiguracja stacji roboczych
    d.. Budowa i modyfikacja sieci komputerowych

    Wiele małych firm i instytucji nie potrzebuje zatrudniać informatyka na cały
    etat który przebywałby w siedzibie firmy 8 godzin dziennie. Jest to
    rozwiązanie bardzo drogie na które mogą sobie pozwolić większe Firmy.

    Ja chciałbym zaproponować Państwu swoją pomoc - dobrze skonfigurowany serwer
    nie wymaga codziennych modyfikacji czy zmian w oprogramowaniu - takie
    modyfikacje można zresztą wykonywać zdalnie co przyspiesza reakcję w
    przypadku wykrycia nieprawidłowości.

    Własny serwer umożliwi Państwu między innymi:

    a.. udostępnienie internetu w firmie użytkownikom sieci lokalnej
    b.. kontrole użytkowników, blokady dostępu do stron WWW, adresów w
    internecie, statystyki, itp.
    c.. instalacje lokalnego lub udostępnianego w sieci usług serwera poczty
    elektronicznej, ftp, www, dns, firewall itd.
    d.. wspólne dzielenie oraz wykorzystywanie zasobów, np. serwery plików,
    drukarek

    Mam 20 lat - mam doświadczenie w administrowaniu serwerami oraz sieciami
    komputerowymi. Interesuje mnie praca dodatkowa, zdalna lub kilka godzin w
    tygodniu.Posiadam prawo jazdy kat. B

    Karol Kłyciński
    0-506-12-12-12
    k...@N...pl - Proszę usunąć "NOSPAM" z adresu by skontaktować się