PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Operator w centrum monitorowania bezpieczeństwa <=

  • 1. Data: 2015-09-18 11:32:12
    Temat: Warszawa => Operator w centrum monitorowania bezpieczeństwa <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora
    bezpieczeństwa technologii teleinformatycznych, leadera w swojej
    branży szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Operator w centrum monitorowania bezpieczeństwa
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Przygotowywanie raportów z monitorowania bezpieczeństwa
    infrastruktury IT
    * Klasyfikacja zdarzeń zgodnie z wytycznymi
    * Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami obsługi incydentów
    * Współpraca z zespołami ds. reagowania i analiz w kraju i
    zagranicą
    * Wsparcie przy diagnozie problemów i usuwaniu awarii systemów
    monitorowania

    ***** Oczekiwania:

    * Umiejętności analityczne
    * Wykształcenie techniczne
    * Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym 24x7x365 - zmiany 12
    godzinne)
    * Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną
    komunikację w mowie i piśmie
    * Znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego,
    będzie dodatkowym atutem
    * Umiejętność korzystania z pakietu biurowego MS Office, w
    szczególności z aplikacji MS Word i MS Excel.

    ***** Firma oferuje:

    * Niezbędne szkolenia z zakresu obsługi narzędzi pracy operatora
    * Pracę nad ciekawymi zagadnieniami w przyjaznej atmosferze
    * Umowę o pracę
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Pracę w stabilnej firmie

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/2040-0475a8e6255cd1942fe4
    009e41f.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=3a02327e772c4b22b0c31677d23c40fd