-
1. Data: 2005-12-13 22:17:09
Temat: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / Etat
Od: Sierp <s...@s...NO.net>
Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
Wymagania:
- wiek 20 - 35 lat,
- co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
telefonicznej obsługi klienta,
- umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
umiejętność panowania nad emocjami,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
- kultura osobista,
- osoba niepaląca.
Zakres obowiązków:
- Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
- Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów
przez klienta za pomocą linii telefonicznej
- Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta
do ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
- Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych
przez firmę,
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
- możliwość rozwoju osobistego,
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
motywacyjnego na adres c...@a...pl