eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / Etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-12-13 22:17:09
    Temat: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk) / Etat
    Od: Sierp <s...@s...NO.net>

    Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)

    Wymagania:
    - wiek 20 - 35 lat,
    - co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
    telefonicznej obsługi klienta,
    - umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
    umiejętność panowania nad emocjami,
    - gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
    - kultura osobista,
    - osoba niepaląca.

    Zakres obowiązków:
    - Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
    - Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów
    przez klienta za pomocą linii telefonicznej
    - Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta
    do ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
    - Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych
    przez firmę,

    Oferujemy:
    - pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
    - możliwość rozwoju osobistego,
    - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
    motywacyjnego na adres c...@a...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1