-
1. Data: 2008-10-24 09:00:01
Temat: Warszawa/Kierownik działu Service Desk nr-ref.: 08/SD/02
Od: "p...@t...pl" <p...@t...pl>
Firma TouK to twórca wysokiej jakości rozwiązań informatycznych.
Jesteśmy obecni na rynku IT od 2002 roku. Specjalizujemy się w
projektowaniu systemów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
Realizujemy całościowe projekty: od analizy funkcjonującego w firmie
oprogramowania, przez wypracowanie i wdrożenie spójnego systemu, po
wsparcie techniczne w jego utrzymaniu. Dostarczamy integralny produkt, a
nie cząstkowe usługi.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika działu Service Desk.
Dział Service Desk jest odpowiedzialny za kontakty z działami IT
klientów w zakresie utrzymania aplikacji dostarczonych przez TouK. Do
zadań działu należy bieżąca obsługa incydentów zgłaszanych przez
klientów firmy. Nasi klienci działają w branżach: telekomunikacyjnej,
finansowej, ubezpieczeniowej i wydawniczej.
Oczekiwania:
* wykształcenie wyższe, techniczne
* doświadczenie w kierowaniu zespołem
* znajomość ITIL
* podstawowa znajomość baz danych i języków programowania
* znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
* organizacja i nadzorowanie pracy działu
* monitorowanie realizacji zgłoszeń w ramach SLA
* raportowanie
Oferujemy:
* ciekawe i rozwijające zadania
* przyjazną atmosferę w pracy
* adekwatne do umiejętności wynagrodzenie
* stałe zatrudnienie w dogodnej formie
* pracę w biurze w Warszawie
Więcej informacji o firmie znajdziesz na stronie: http://touk.pl
Osoby zainteresowane ofertami pracy prosimy o przesłanie swojego CV wraz
z opisem zrealizowanych projektów na adres p...@t...pl. W zgłoszeniu
prosimy umieścić klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w
procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997 o ochronie
danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)".
Pozdrawiam,
Magda Żebrowska
TouK sp. z o.o. s.k.a.
Al. Bohaterów Września 9
02-389 Warszawa
kom. +48 660 222 280 tel. 22 576 18 12
fax: 22 823 10 18