PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Kierownik Działu Zapewnienia Jakości Oprogramowania <=

  • 1. Data: 2015-10-05 16:38:47
    Temat: Warszawa => Kierownik Działu Zapewnienia Jakości Oprogramowania <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, dużej grupy kapitałowej, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Kierownik Działu Zapewnienia Jakości Oprogramowania
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * zarządzanie zespołem testerów odpowiedzialnych za testy
    funkcjonalne i integracyjne,
    * zautomatyzowanie testów,
    * stworzenie procedur związanych z utrzymaniem jakości produktu,
    * bieżące nadzorowanie produktu i jego jakości,
    * stanowienie pierwszej linii kontaktu z Klientem,
    * raportowanie do Dyrektora Działu.

    ***** Nasze wymagania:

    * min. 3-letnie doświadczenie w pracy w ramach zespołu zapewnienia
    jakości,
    * znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem jakością
    oprogramowania na każdym etapie procesu wytwarzania (wymagania,
    architektura, implementacja, testy, utrzymanie),
    * umiejętność planowania, projektowania, organizacji i realizacji
    testów (plany testów, scenariusze testowe, organizacja narzędzi
    i środowiska, przeprowadzanie testów, organizacja procesu
    obsługi zgłoszeń, raportowanie i analiza wyników),
    * znajomość narzędzi: JUnit, Selenium, SoapUI,
    * znajomość serwerów aplikacyjnych: Oracle, Weblogic i jBoss AS,
    * średniozaawansowana znajomość Java, SQL, HTML, XML, SOAP,
    * podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (w tym protokołów
    TCP/IP i HTTP),
    * umiejętność zarządzania zespołem,
    * bardzo dobra organizacja pracy i zdolności analityczne,
    * komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
    * dobra znajomość języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie,
    * możliwość realnego wpływu na rozwój i doskonalenie procesów w
    organizacji,
    * pracę w innowacyjnej firmie dynamicznie rozwijającej się na rynku
    polskim i międzynarodowym,
    * elastyczne godziny pracy,
    * bogaty pakiet socjalny zawierający prywatną opiekę medyczną i
    dofinansowaną kartę sportową,
    * przyjazną atmosferę i warunki pracy (praca w nowoczesnym biurowcu,
    w kilkuosobowym pokoju).

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/6850-95aad33b0c0a4b04de6a
    cd4eacf.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=ccfdc6dfca8ef82dc2da9a853333e0a7