PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Key Account Manager

  • 1. Data: 2002-04-09 13:49:14
    Temat: Warszawa / Key Account Manager
    Od: "NOTIO PPA" <m...@n...pl>

    Dla naszego Klienta, koncernu telekomunikacyjnego poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    Key Account Manager

    Od kandydatów oczekujemy:

    - minimum 2-letniego doświadczenia w branży telekomunikacyjnej
    - wykształcenia wyższego - miele widziana telekomunikacja
    - dobrej znajomości języka angielskiego
    - doświadczenia w zarządzaniu zespołem - mile widziane
    - doświadczenia we współpracy z operatoramii telefonii komórkowej - mile
    widziane
    - doświadczenia w pracy z kluczowymi klientami
    - wysokich umiejętności interpersonalnych
    - operatywności, dobrej organizacji pracy

    Oferujemy:

    - pracę w dynamicznej i międzynarodowej firmie
    - możliwość rozwoju zawodowego

    Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji adres:
    k...@n...pl

    Aby dokumenty mogły wziąć udział w selekcji prosimy o dopisanie klauzuli:
    wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych NOTIO
    PPA z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Sztuki 24 lok. 3 oraz na
    przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji
    (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133
    poz. 883). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o
    przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych
    osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.
    Wszystkim kandydatom zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie
    możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Pozostałym osobom
    dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.