PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Informatyk

  • 1. Data: 2002-01-29 10:25:19
    Temat: [Warszawa] Informatyk
    Od: m...@m...eu.org (Adam Gołębiowski)

    Jestem uczniem liceum, klasy o profilu matematyczno-informatycznym z
    rozszerzonym programem nauczania fizyki. Moim hobby, jak również planowanym
    zawodem jest informatyka, z uwzględnieniem zagadnień sieciowych. Do chwili
    obecnej administrowałem, bądź też współadministrowałem kilkunastoma
    serwerami opartymi na między innymi na systemie FreeBSD, oraz różnych
    dystrybucjach systemu Linux (między innymi SuSE, Debian, PLD). Zajmowałem
    się konfiguracją różnych usług, jak na przykład FTP, WWW, poczta
    elektroniczna (email), DNS, DHCP, SAMBA, jak i zabezpieczaniem serwera
    (firewall, uruchamianie wspomnianych usług z mniejszymi uprawnieniami,
    patchowanie jądra).
    Skonfiguruję oraz będę administrował serwerami. Praca głównie zdalna, bądź
    popołudniami / w weekend.

    Oprócz tego pomogę w stworzeniu sieci lokalnej, podłączeniu do internetu,
    konserwacji sprzętu, instalacji oprogramowania, bądź doraźnej pomocy
    użytkownikom.

    Interesuję się także tworzeniem dynamicznych stron internetowych przy
    pomocy PHP.

    Kontakt:
    Email : A...@h...pl
    Bądź telefonicznie: 0-607-530-217 popołudniami

    --
    www.mysza.eu.org