PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa / Handel , doradztwo , PH

  • 1. Data: 2005-04-18 22:19:02
    Temat: Warszawa / Handel , doradztwo , PH
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...com>

    Witam

    Poszukuję pracy na cały etat lub same weekendy ( jako dodatkowa praca ) w
    Warszawie :

    - 3 lata doświadczenia w handlu i doradztwie w IT ( salon PC, dystrybutor ,
    własna działalność )
    - dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B + praktyka na terenie całej Europy
    - wykształcenie średnie techniczne ( elektronik ) , od 06.2005 wyższe
    ekonomiczne ( licencjat )
    - jestem pracowity , dokładny , konsekwentny w podejmowaniu działań
    - umiejętność wykonywania witryn www + obsługa programów graficznych
    - obsługa programów magazynowych + biurowych
    - komunikatywny angielski

    Poszukuję pracy :

    - Przedstawiciel Handlowy - bardzo chętnie konieczność odbywania podróży po
    kraju , branża niekoniecznie IT
    - Pracownik biura , działu marketingu
    - Każda ciekawa propozycja poza w/w również mnie interesuje

    Również poszukuję pracy weekendowej :

    - Kierowca kat.B
    - Handel i usługi
    - Prace biurowe ( również wykonywane w domu )

    CV : www.konradzach.com

    Pozdrawiam,

    Konrad Zach
    email : k...@k...com