PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Ekspert ds. jakości SAP SD i MM <=

  • 1. Data: 2015-09-14 16:37:50
    Temat: Warszawa => Ekspert ds. jakości SAP SD i MM <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Ekspert ds. jakości SAP SD i MM
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Codzienne czuwanie nad jakością i postępami we wdrożeniu SAP
    MM/SD
    * Analiza istniejących procesów w firmie w kontekście opisu ich
    implementacji
    * Rekomendacja rozwiązań zgodnych z dobrymi praktykami SAP
    * Merytoryczny nadzór nad zgodnością lokalnej implementacji z
    globalnym template
    * Odpowiedzialność za poprawność merytoryczną wdrożenia zgodne z
    metodyką SAP i wewnętrzną metodyką Klienta
    * Rekomendacja najlepszych praktyk oraz metodyk implementacji zgodnych
    z przyjętymi globalnymi rozwiązaniami funkcjonującymi w
    globalnym wdrożeniu SAP w globalnej organizacji klienta
    * Próba rozwiązania i ewentualna eskalacja pojawiających się
    problemów we wdrożeniu SAP
    * Szkolenia dla konsultantów dziedzinowych i Key Userów
    * Analiza wymagań klienta pod kątem zgodności z globalnym template
    * Współpraca z Zarządem Klienta, Komitetem Sterującym i Business
    Process Owner

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Znajomość modułu SAP MM oraz/lub SD
    * Bardzo dobra znajomość procesów biznesowych w w/w obszarach
    * Udokumentowany udział w co najmniej pięciu projektach
    wdrożeniowych w roli konsultanta wiodącego, albo co najmniej
    pięcioletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w
    projektach międzynarodowych
    * Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze logistyki
    * Bardzo dobra znajomość SAP BPM
    * Wysokie umiejętności analityczne, a także umiejętność
    rozwiązywania problemów
    * Komunikatywność, nastawienie na cel
    * Umiejętność pracy pod presją czasu
    * Rozwinięte zdolności interpersonalne
    * Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej
    * Umiejętność dobrej organizacji czasu
    * Biegła znajomość języka angielskiego (Business English)

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość języka rosyjskiego
    * Doświadczenie we wdrożeniach SAP w Rosji w roli Konsultanta
    Wiodącego SD/MM
    * Znajomość konfiguracji modułów SD oraz MM

    ***** Oferujemy:

    * Umowę firma-firma - 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pokrycie kosztów przelotów i zakwaterowania

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/2620-797e5e907d8c53ccdf86
    1be4c7a.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=ad2fa6a5fb64a4b19b9ef73ff343548c