PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Dyrektor IT - branża TSL <=

  • 1. Data: 2015-09-08 12:46:10
    Temat: Warszawa => Dyrektor IT - branża TSL <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych firm w Polsce i Europie,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Dyrektor IT - branża TSL
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Raportowanie bezpośrednio do Regionalnego Dyrektora Informatyki ,
    macierzowo do Dyrektora Rozwoju Biznesu
    * Bliska, oparta na zasadach partnerskich, współpraca z
    właścicielami procesów biznesowych oraz zespołem
    Bezpieczeństwa Informacji
    * Zarządzanie zespołem IT
    * Zarządzanie czasem pracy
    * Koordynacja i priorytetyzacja zadań w zespole
    * Zapewnienie wymaganych kompetencji poszczególnych członków
    zespołu
    * Mentoring i coaching zespołu,
    * Budowanie atmosfery pracy zespołowej,
    * Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i kompetencyjnych,
    * Reprezentowanie zespołu w kontaktach z Zarządem
    * Wsparcie Biznesu w zakresie definicji wymagań stawianych usługom
    IT
    * Określenia kosztów usług IT
    * Dbanie o prawidłową implementacje standardów bezpieczeństwa ze
    współpracy z działem bezpieczeństwa
    * Zarządzanie programem transformacji systemów lokalnych na
    globalne/korporacyjneZarządzanie i ciągłe doskonalenie procesu
    zarządzania Zmianą w systemach IT
    * Zarządzanie dostawcami usług IT
    * Aktualizacja dokumentacji Usług
    * Definiowanie i modyfikowanie mierników jakości Usług IT oraz ich
    bieżąca kontrola (okreslenie poziomu SLA)
    * Rozliczanie dostawców z parametrów świadczonych usług IT oraz
    ustalanie ew. planów naprawczych

    ***** Nasze super wymagania:

    * Znajomość usługowego modelu zarządzania Informatyką zgodnego z
    biblioteką najlepszych praktyk ITIL
    * Znajomość zwinnych metodyk zarządzania SCRUM
    * Doświadczenie w prowadzeniu projektów
    * Doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym
    zespołem IT
    * Umiejętność przekładania celów procesów biznesowych na
    parametry Usług IT
    * Dobre zrozumienie celów biznesowych (oraz tego jak IT przyczynia
    się do ich realizacji)
    * Umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów w dynamicznie
    zmieniającym się otoczeniu i wymagań w stosunku do IT,
    * Kompetencje techniczne ze zdolnością przełożenia ich na pojęcia
    zrozumiałe dla biznesu
    * Wysokie umiejętności interpersonalne (komunikacja: ustna, pisemna
    i prezentacyjna) oraz negocjacyjne
    * Umiejętność zaangażowania, motywacji i aktywizacji zespołu
    * Dobrze rozwinięte umiejętności coachingowe,
    * Umiejętność priorytetyzacji oraz efektywnej realizacji zadań,
    * Umiejętność zarządzania czasem własnym i zespołu,
    * Zdolność do pracy w stresie (umiejętność rozwiązywania
    stresujących sytuacji w spokojnym tonie)
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Certyfikat ITIL
    * Certyfikaty Prince2/PMI
    * Doświadczenie w branży logistycznej

    ***** Firma oferuje:

    * Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmię o ugruntowanej marce
    * Pakiet prywatnej opieki medycznej
    * Pakiet zajęć sportowo-rekreacyjnych (Multisport)
    * Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11040-08874579800ceef4767
    9c30329.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=4a755bd9c5bb8ff1c92912054498006b