PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Consultant ECM - Programista Java <=

  • 1. Data: 2015-09-21 15:48:10
    Temat: Warszawa => Consultant ECM - Programista Java <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, prowadzącej jedne z
    najciekawszych projektów IT w Europie

    *****
    ***** Consultant ECM - Programista Java
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * codzienne zadania na stanowisku Consultant ECM:
    ** wdrażanie rozwiązań z zakresu ECM, w szczególności EMC
    Documentum, Adobe CQ5, Oracle UCM,
    ** programowanie - przede wszystkim w języku Java,
    ** efektywna komunikacja z zespołem w języku angielskim i/lub
    niemieckim,
    ** planowanie pracy swojej i zespołu (znaczna część projektów
    oparta jest o metodykę Scrum).
    * projekty siłą rzeczy wymuszają użycie różnych narzędzi
    integracji (jak WebServices, MQ, ESB), ciekawych technologii (np.
    XML DB) oraz usystematyzowanego, zautomatyzowanego podejścia (w
    tym TDD, Maven).

    ***** Wymagania:

    * minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów opartych o
    Java
    * Doświadczenie w realizacji projektów webowych: HMTL, JavaScript
    (jQuery), CSS
    * gotowość do częstych wyjazdów
    * biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
    * bierna - umożliwiająca zrozumienie sensu rozmowy - znajomość
    języka niemieckiego
    * łatwość nawiązywania kontaktów
    * wyższe wykształcenie informatyczne lub ostatni rok studiów

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku w tym w ramach
    grantów i stypendiów, np. Erasmus,
    * rozumienie następujących haseł / doświadczenie w stosowaniu /
    chęć poznania: CVS, SVN, Maven, Ivy, jUnit,
    * znajomość technologii: Test Driven Development, Spring, JBoss,
    Tomcat, JavaScript, SQL, PL/SQL, XML, XSD, XSLT, Web Services,
    * znajomość usług: REST, SOA, UML, C#, SOA, ESB, MQ,

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie, dodatki z tytułu podróży,pracę w
    stricte międzynarodowym zespole (oprócz Polaków składa się z
    Niemców, Austriaków, Szwajcarów, Duńczyka, Serba, Rosjanina,
    Chorwata), praca wykonywana jest w dużej mierze (średnio 4 dni w
    tygodniu) w zagranicznych siedzibach naszych Klientów,
    * zdobycie doświadczenia w popularnych na rynku pracy technologiach
    oraz dużych rozwiązaniach klasy enterprise
    * częste podróże; każdy z nas cieszy się przynajmniej statusem
    Frequent Traveller
    * elastyczne formy zatrudnienia: w grę wchodzi zarówno umowa o
    pracę, jak i współpraca w ramach konkretnych projektów
    (freelance).

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/5260-cbe76290da3b897ca632
    4aac7a4.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=42890ce83c4b2b5e62dbf3104cea5e08