PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa / Autor WWW /Stała współpraca

  • 1. Data: 2003-05-20 13:11:52
    Temat: Warszawa / Autor WWW /Stała współpraca
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Nie dawno dawałem tu ogłoszenie dotyczące zaprojektowania strony WWW.
    Napływające projekty i zapytania unaoczniły mi kilka kwestii, które obecnie
    precyzuję.
    Z osobami, które nadesłały projekty niestety nie udało mi się dość do
    porozumienia.
    Teraz specyfikacja.
    Zlecę wykonanie i powierzę opiekę techniczną nad serwisem WWW.
    Tematyka: szeroko pojęta dydaktyka historyczna.
    Serwis będzie składał się z następujących działów:
    1. Filmy batalistyczne
    2. Niemieckie kroniki filmowe na DVD
    3. Planszowe gry decyzyjne
    4. Wspólne dziedzictweo Europy - wydawnictwa kontrowersyjne
    5. marsze i śpiewniki wojskowe.

    razem przewiduję na rozruch ok. 50 podstron. Docelowo ok 300 - 400 podstron.
    Technologia - pełen flash (elementy animacji, muzyka, itp.).

    Lokalicja wykonawcy - wyłącznie Warszawa i okolice - spotkania osobiste
    ułatwią przekazanie materiałów i założeń i umożliwią lepszy nadzór.
    Proszę przesyłać projekty - w postaci nawet zwykłego jpg.
    Interesuje mnie tzw. wyczucie tematu. Preferowane osoby z zacięciem
    historycznym, które potrafią np. odróznić przemówienie Hitlera z roku 1933
    od przemówienia z roku 1939 a także nie dadzą muzyki z filmu "Wielka
    Ucieczka" jako podkład przemówienia Churchilla. Jak podkreślam, ważne jest
    dla mnie "wyczucie" tematu. Serwis powinien być atrakcyjny, "żyć", stąd
    elementy multimedialne, ale tworzące logiczną całość.

    Proszę też o cennik - oprócz założenia cenowego na powyżej opisany projekt
    (startowe 50 podstron), także ceny za obsługę i rozbudowę. Interesuje mnie
    cennik szczegółowy za każdą podstronę - abym mógł kalkulować rozbudowew
    danym miesiącu.
    Proszę nie przesyłać CV - nie czytam ich.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski