PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Analityk systemów billingowych (Microsoft Dynamics AX) <=

  • 1. Data: 2018-11-12 15:15:02
    Temat: Warszawa => Analityk systemów billingowych (Microsoft Dynamics AX) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy z branży IT obecnej na światowych rynkach
    od ponad 40 lat, oferującej rozwiązania z zakresu big data
    dedykowanych między innymi dla branży ubezpieczeniowej i
    motoryzacyjnej. Obsługującej towarzystwa ubezpieczeniowe,
    rzeczoznawców czy warsztaty, zapewniając sprawną i
    profesjonalną obsługę likwidacji szkód dzięki platformie
    umożliwiającej komunikację, szacowanie szkód a także wymianę
    danych, usług i produktów. Obecnie poszukujemy osobę na
    stanowisko:

    *****
    ***** Analityk systemów billingowych (Microsoft Dynamics AX)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Wspieranie partnerów biznesowych, szkolenia, tworzenie dokumentów
    * I linia wsparcia
    * Zbieranie wymagań
    * Zarządzanie przypadkami testowymi, przeprowadzanie testów oraz
    wdrożeń
    * Migracja danych, nowe funkcjonalności
    * Prowadzenie dokumentacji procesów i wymagań
    * Przeprowadzanie prezentacji

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Solidne doświadczenie na stanowisku Analityka
    * Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z Microsoft Dynamics AX 2012,
    wdrożenia leaderów i zespołów, wspieranie partnerów
    biznesowych, zbieranie wymagań
    * Wiedza z zakresu podstawowych modułów finansowych
    * Umiejętności komunikacyjne
    * Biegła znajomość języka angielskiego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość języka polskiego
    * Znajomość języka niemieckiego
    * Doświadczenie z modułem finansowym

    ***** Proponujemy:

    * Stałą współpracę na podstawie umowy o pracę
    * Prywatna opieka medyczna z pakietem rodzinnym
    * Ubezpieczenie
    * Świeże owoce, dostęp do napoi oraz karnety lunchowe
    * Profesjonalne szkolenia
    * Indywidualnie dostosowywane ścieżki rozwoju
    * Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1811