PracaGrupypl.praca.szukana:::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::

  • 1. Data: 2003-01-21 12:20:57
    Temat: :::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::
    Od: s...@p...onet.pl

    JESTEM STUDENTEM 5 ROKU (informatyka,grafika)
    SZUKAM ZLECEN NA STRONY WWW I PROJEKTY DTP(foldery, plakaty, wizytowki, itp
    duze doswiadczenie moge pochwalic sie pracami mialem nawet wystawe swoich
    grafik)
    NIE SZUKAM PRACY NA STALE (taka juz mam) LECZ PRACY NA UMOWE ZLECENIE lub
    jakiejs innej formy zaplaty
    MOZLIWOSC WYSTAWIENIA FAKTURY

    MOJE PRZYKLADOWE PRACE z www jak ktos chce wiecej to moge wyslac wiecej linkow

    http://www.a-consulting.pl
    http://www.epart.com.pl
    http://www.wograf.pl
    http://www.fotofestiwal.prv.pl
    http://www.rewon.pl
    http://www.suprima.pl
    http://www.yamaha.a4.pl
    http://www.fiatdoblo.pl
    http://www.agnieszka-lasota.pl
    http://www.tyimy.prv.pl //w budowie

    przyklady prac z dtp moge wyslac na życzenie (moge przygotowac zeczy do druku i
    dopilnowac sam drukarni)
    KONTAKT: s...@o...pl

  • 2. Data: 2003-01-21 13:29:55
    Temat: Re: :::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::
    Od: "mała m" <k...@i...pl>

> [...]
    > jakiejs innej formy zaplaty
    > MOZLIWOSC WYSTAWIENIA FAKTURY
    >
    > MOJE PRZYKLADOWE PRACE z www jak ktos chce wiecej to moge wyslac wiecej

    Parę postów pod rzad i nic? popatrz.. dziwne nie?
    Moze dlatego ze wrzeszczysz duzymi literami, narzucasz sie kilkoma postami
    pod rzad az sie czytac nie chce. Jesli tak dobrze piszeszesz prace
    zaliczeniowe jak znasz jakiekolwiek zasady wysyłania postów zeby nie robic
    dziadostwa i spamu to jestem, przyznam szczerze, w stanie odradzic kazdemu
    ktoby poszukiwał takiej osoby jak ty do napisania choćby wypracowania do
    gimnazjum .

    fuj!

    mała m