PracaGrupypl.praca.szukana.WSTĄP TUTAJ I ZACZNIJ WSPÓŁPRACĘ ?

  • 1. Data: 2003-03-28 19:03:26
    Temat: .WSTĄP TUTAJ I ZACZNIJ WSPÓŁPRACĘ ?
    Od: t...@o...pl

    Współpraca z firmą która da Ci własną stronę,za jedyne 49 PLN,nie będziesz
    osamotniony,otrzymasz wspaniałe szkolenia marketingowe.Dostaniesz nieograniczone
    możliwości zarobku.Wejdż na stronę http://republika.pl/twojaszansa i
    ZACZNIJ ZARABIAĆ-kliknij NIE CZEKAJ ?

    t...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-28 19:51:42
    Temat: Re: .WSTĄP TUTAJ I ZACZNIJ WSPÓŁPRACĘ ?
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    From: <t...@o...pl>

> [...]
    osamotniony,otrzymasz wspaniałe szkolenia marketingowe.Dostaniesz
    nieograniczone możliwości zarobku.Wejdż na stronę

    He, He ;))))))))))))))))))...) I ja mam w to uwierzyć ? Ale naiwni ...

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 3. Data: 2003-03-30 16:50:54
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > http://republika.pl/twojaszansa i
    >
    > He, He ;))))))))))))))))))...) I ja mam w to uwierzyć ? Ale naiwni ...

    Kuba, dlaczego nie wierzysz?? To NA PEWNO jest wielllka i barrrrrdzo bogata
    firma - zobacz, nawet stronkę mają darmową na republice hahahaha:-)
    pozdr. nemo

  • 4. Data: 2003-03-30 19:04:33
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski)

    "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał:

    > Kuba, dlaczego nie wierzysz?? To NA PEWNO jest wielllka i barrrrrdzo
    bogata
    > firma - zobacz, nawet stronkę mają darmową na republice hahahaha:-)
    > pozdr. nemo

    Ależ ja nie zamierzam w żadnym wypadku zabraniać innym wierzyć w
    wiarygodność tej i innych, podobnych ofert.
    Mówię tylko, że ja w to nie wierzę, a poza tym - to, choć to rzecz jasna
    wcale nie musi być żaden dowód, ale IMHO akurat to, że mają darmową srtronę
    na republice świadczy o ich zamorzności, co dla mnie przynajmniej dodatkowo
    podważa wiarygodność tejże firmy, ale to jest tylko moje zdanie i każdemu
    wolno się z nim nie zgodzić.

    Pozdr.
    Kuba

    --