-
1. Data: 2004-09-20 23:26:11
Temat: WROCLAW/serwisant/pracownik helpdesk'u
Od: Tomasz Czerwiński <m...@o...pl>
MikraM Systemy Informatyczne jest firma outsource'ingowa specjalizujaca
sie w dziedzinie administracji sieciami komputerowymi opartymi o
rozwiazania OpenSource'owe, oraz innych wiodacych producentow.
W zwiazku z rozszerzeniem dzialalnosci poszukujemy kandydatow na stanowisko:
serwisant/pracownik helpdesk'u
Od naszych kandydatow wymagamy:
Wiedzy z zakresu:
- architektury komputerow na poziomie zaawansowanym
- podstawowych zagadnien funkcjonowania sieci komputerowych
- podstawowej znajomosci Delphi, C++,
- znajomosci jezyka angielskiego w zakresie pozwalajacym na rozumienie
dokumentacji technicznej
- umiejetnosci efektywnego porozumiewania sie
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna bedzie za:
- przygotowanie srodowiska pracy wielodostepowej aplikacji bazodanowej
- uruchamianie aplikacji u Klienta
- rozwiazywanie problemow sprzetowych
- rozwiazywanie prostych problemow software'owych
- rozwiazywanie prostych problemow sieciowych
- sprzedaz sprzetu komputerowego
Oferujemy:
- elastyczne warunki pracy
- motywacyjny system wynagrodzen (prowizja)
- osoba na powyzszym stanowisku, pracowac bedzie w systemie (4+1) (4 dni
robocze + 1 weekendowy)
Jesli spelniasz nasze wymagania prosimy o przeslanie zyciorysu i listu
motywacyjnego oraz oswiadczenia o nastepujacej tresci:
"Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. 28.08.97 o Ochronie Danych
Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"
na adres:
e-mail:m...@o...pl