PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dzieki Internetowi

  • 1. Data: 2006-08-04 07:01:11
    Temat: Praca dzieki Internetowi
    Od: "Hania" <h...@o...pl>

    Poszukuje sie uczciwych, godnych zaufania wspólpracowników, którzy
    sa
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepelnym wymiarze czasu w
    komforcie
    wlasnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o
    niewielkim nakladzie czasu i wysilku. (Kilka godzin dziennie). Przy
    tym wiele sie mozesz nauczyc. Gwarantujemy przeszkolenie.
    Wyslij do mnie e-mail na adres h...@o...pl. Wspanialego dnia!

  • 2. Data: 2006-08-04 09:07:47
    Temat: WROCLAW.Praca w promocji i komunikacji
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adressu.pl>

    Szanowni Panstwo,

    chce pracowac w dziale promocji i informacji duzej firmy. Mam kilkuletnie
    doswiadczenie w dziennikarstwie, komunikacji i praktyke w marketingu. Umiem
    obslugiwac komputer (w tym PhotoShop, Corel). Znam biegle jezyk angielski i
    niemiecki (certyfikat), dobrze rosyjski (podstawy jezyka biznesu).
    Intensywnie ucze sie jezyka hiszpanskiego.
    Interesuje mnie wylacznie umowa o prace. Zlecenia dostaje regularnie, ale
    ta forma zatrudnienia mi nie odpowiada.
    Mam referencje, które moge okazac na zyczenie.
    W razie zainteresowania, prosze o kontakt przez Grupe. E-maile sprawdzam
    codziennie.

    Z powazaniem

    Uzytkownik z nickiem Doktorynka

  • 3. Data: 2006-08-04 20:11:25
    Temat: Re: Praca dzieki Internetowi
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Hania napisał(a):
> [...]
    > sa
    > zainteresowani wysokimi zarobkami w niepelnym wymiarze czasu w

    A przeczytałaś OSZUSTKO nazwę tej grupy?

    > To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o
    > niewielkim nakladzie czasu i wysilku.

    Nie. Piramidy finansowe są ZABRONIONE oszustko.

    > (Kilka godzin dziennie). Przy
    > tym wiele sie mozesz nauczyc. Gwarantujemy przeszkolenie.

    Widzisz. Zostałaś oszustką. Miło?

    Najlepsze: gwarantujeMY przeszkolenie. To jest was tam więcej oszustów?