PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] opiekunka do dziecka

  • 1. Data: 2004-08-29 14:55:04
    Temat: [WARSZAWA] opiekunka do dziecka
    Od: "tede" <v...@i...net.pl>

    Jestem 21 letnia studentka i poszukuję pracy jako opiekunka do dziecka.
    Przemawia za mną duże doświadczenie w pracy z dziećmi w roli opiekunki. Poza
    tym jestem m.in. instruktorką harcerska bardzo małych zuchów oraz mam
    skonczony kurs dla wychowawcow kolonijnych.
    Moim atutem jest też pogodne nastawienie do dzieci i pomysłowość. Cechuje
    mnie spokój, opanowanie, rozwaga, miła aparycja i wysoka kultura osobista.
    Wszelkich dodatkowych informacji udzielam pod numerem 503 890 417.
    Pozdrawiam,

    Magda Kwiatkowska