PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA Student PW od czwartku do niedzieli

  • 1. Data: 2006-10-08 15:12:13
    Temat: WARSZAWA Student PW od czwartku do niedzieli
    Od: "Dominik Tomaszewski" <o...@o...pl>

    Witam!

    Jestem studentem trzeciego roku Inżynierii Środowiska. Poszukuję pracy
    ponieważ rodzice nie zarabiają najlepiej a moje potrzeby - wiem o tym
    doskonale - są dosyć duże jak na ich kieszeń. W tym roku plan sprzyja
    poszukiwaniu pracy ponieważ w większość dni jestem dyspozycyjny.

    Posiadam prawo jazdy kat. B, znam język angielski w stopniu komunikatywnym
    (certyfikat FCE, zdany egzamin na poziomie B2), jestem otwarty na nowe
    wyzwania i szybko się uczę.
    Znam się na obsłudze komputera (Office, AutoCAD, Pain Shop Pro), poza tym
    pracowałem już w biurze rachunkowym, w firmie marketingowej oraz jako goniec w
    firmie spedycyjnej.

    Oferty proszę przesyłać na edres d...@a...pl

    Pozdrawiam Dominik Tomaszewski.