-
1. Data: 2003-11-26 11:46:48
Temat: WARSZAWA - Office Manager
Od: "Praca" <i...@w...pl>
Mam 26 lat, wyższe wykształcenie (licencjat w SWPS - socjologia), czynne
prawo jazdy od 6 lat.
Podejmę pracę biurową (etat: 8-16; 9-17) - NIE HANDLOWCA!
CV prześlę na życzenie dla WIARYGODNEGO Pracodawcy.
i...@w...pl
W ciągu ostatnich dwóch lat obejmowałam stanowiska kierownicze (Działu
Handlowego i Administracji Biura), gdzie do moich zadań należało min.:
- pełna kontrola nad organizacją biura (zaopatrywanie firmy w
artykuły gospodarcze i biurowe, serwis urządzeń biurowych, samochodów
firmowych),
- pełny nadzór decyzyjny nad obiegiem finansowym (prowadzenie kasy -
raporty, dokonywanie przelewów, monitorowanie wydatków, windykacja
należności),
- ścisła współpraca z siecią regionalnych przedstawicielstw /
centralą
- organizacja czasu podległych pracowników (nadzór/koordynacja prac
serwisu, asystentów oraz osoby sprzątającej),
- sporządzanie analiz efektywności pracowników serwisu,
- nadzór nad stanem magazynowym,
- przygotowywanie zamówień,
- fakturowanie,
- obsługa klientów indywidualnych,
- częściowa (wspierająca) obsługa klientów kluczowych,
- obsługa logistyczna (wysyłki),
- częściowa obsługa kadr (przygotowywanie umów - zleceń, naliczanie
płac, rozliczanie delegacji służbowych),
- obieg dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
- nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur oraz ISO 9001,
- organizacja imprez dla Zarządu i kluczowych klientów,
- nadzór nad wyglądem zewnętrzym i wewnętrznym firmy,
uczestniczyłam również w procesie selekcji kandydatów do podległego mi
działu.
Jestem osobą odpowiedzialną, bardzo dobrze zorganizowaną i sumienną.
Praca w biurze sprawia mi ogromną satysfakcję, co powoduje że bardzo
angażuję się w wykonywane zadania.
Dotychczasowi Pracodawcy wysoko oceniają moje umiejętności, w dowód czego
posiadam dobre referencje.