PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA ; Młoda studentka

  • 1. Data: 2006-08-31 09:52:31
    Temat: WARSZAWA ; Młoda studentka
    Od: "Patrycja Stój" <p...@w...pl>

    Dzień dobry,

    Wkrótce rozpocznę studia zaoczne na Wydziale Administracji Gospodarką
    Turystyczną w Wszechnicy Polskiej- Szkoła Wyższa Towarzystwa Wiedzy
    Powszechnej w Warszawie .
    Interesuję się sportem rekreacyjnym oraz literaturą (LO o profilu
    humanistycznym).
    Poszukuję pracy biurowej np.recepcjonistka.
    Mam trzymiesięczne doświadczenia zawodowe na tym stanowisku
    Do moich atutów należą m.in. doświadczenie w prowadzeniu biura
    ( wystawianie faktur, obsługa klienta, zamawianie
    towaru, itp. ), obsługa komputera, łatwość uczenia się.
    Ponieważ pisemnie nie można wszystkiego przedstawić, mam nadzieję
    zaprezentować się osobiście.

    Z poważaniem
    Patrycja Stój