PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] GRAFIK / WWW / DTP szuka PRACY lub ZLECEŃ

  • 1. Data: 2005-01-25 01:02:18
    Temat: [WARSZAWA] GRAFIK / WWW / DTP szuka PRACY lub ZLECEŃ
    Od: "net-KaN" <n...@w...pl>

    Projektowanie: od wizytówek - po plakaty
    Projektowanie: od etykiet - po opakowania
    Projektowanie: od logotypu - po reklamę na pojazdach
    Projektowanie: od okładek CD - po okładki książek
    Obróbka foto, fotomontaże

    Pakiety: Corel, Adobe, Macromedia

    Projektowanie: od bannera - po stronę www

    html, dhtml, css, javascript, flash

    Szukam pracy od zaraz na terenie Warszawy (każda forma zatrudnienia), lub
    zdalnie.

    Moją motywacją zawsze była chęć ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.
    Dwa lata pracowałam w firmie IT. Od 5 lat staram się pracowaćc jako
    freelancer.
    Liczę na zgłoszenia od osób uczciwych i poważnych ( zbyt wiele razy
    próbowano mnie wykorzystać ! )

    zapraszam na www. kasia-nowak.prv pl
    kontakt mobil 0-501-987-371