eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWARSZAWA/ETAT/SPECJLISTA HELP-DESK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-11-23 19:02:18
    Temat: WARSZAWA/ETAT/SPECJLISTA HELP-DESK
    Od: v...@g...pl

    WARSZAWA/ETAT/SPECJLISTA HELP-DESK

    Firma poszukuje pracownika do dzialu informatyki na stanowisko:
    SPECJLISTA HELP-DESK.
    Warszawa

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomosc systemów operacyjnych ,,MS Windows",
    ,,MS Dos" w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania
    - znajomosc systemów: Linux
    - znajomosc systemów sieciowych: "Microsoft Networks",
    ,,Novell"
    - ogólna wiedza informatyczna (sprzet, oprogramowanie, technologie
    itp),
    - wysoka kultura osobista,
    - samodzielnosc, bardzo dobra organizacja pracy
    - dobra znajomosc J. Angielskiego (czytanie dokumentacji, instrukcji)
    - doswiadczenie na podobnym stanowisku,

    Zakres obowiazków:
    - wsparcie uzytkowników w zakresie uzytkowania sprzetu i
    oprogramowania komputerowego
    - dbanie o sprawne funkcjonowanie technologii informatycznych w firmie:
    instalacja oprogramowania i sprzetu, usuwanie awarii itp..
    - prowadzenie ewidencji
    Dodatkowe informacje:
    - aplikacje przyjmujemy wylacznie poczta elektroniczna,
    - tytule emaila nalezy wpisac "Specjalista Helpdesk",
    - forma zatrudnienia: umowa o prace.
    Prosimy o dolaczenie klauzuli:
    Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji

    (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U.
    Nr 133, poz. 883).

    Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV ze zdjeciem i listu
    motywacyjnego na adres email: v...@g...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1