-
1. Data: 2004-04-01 14:21:44
Temat: W a r s z a w a / OFFICE MANAGER/ kobieta 27
Od: "Marzena" <m...@o...pl>
Marzena, 27 lat, mgr socjologii
Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.
Obecnie pracuję jako office manager. Do moich obowiązków należy prowadzenie
bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem spółki, organizacja pracy
zarządu, prowadzenie dokumentacji biurowej i księgowej (sporządzanie raportów
kasowych, fakturowanie, przelewy).
Doświadcznie w PR (pomoc w przygotowaniu konferencji prasowej, kontakty z
mediami i kontrahentami).
Posiadam też doświadczenie w pracy w wydawnictwie prasowym, dzięki czemu
nauczyłam się biegłej obsługi komputera (redakcja techniczna tekstów, łamanie
i obróbka materiałów w programie PageMaker, skanowanie, przygotowanie
materiałów do druku), pisałam także publikacje prasowe na tematy społeczne,
kulturalne lub informacje prasowe dotyczące bieżących wydarzeń.
Jeśli moja osoba odpowiada Państwa oczekiwaniom, proszę o kontakt telefoniczny
(0691 663 323), listowny lub pocztą elektroniczną (m...@o...pl).
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl