PracaGrupypl.praca.dyskusjeVat - ile oddają?

  • 1. Data: 2002-10-15 13:08:28
    Temat: Vat - ile oddają?
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Mam banalne pytanie:
    Jesli płacę podatek vat od przychodów firmy np 2000zł miesięcznie
    to ile dostanę po roku zwrotu podatku ?
    Czy to będzie cała suma czyli 2000zł x 12miesięcy = 24000zł ?
    Czy są jakies limity?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-15 15:59:22
    Temat: Re: Vat - ile oddają?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Sting <s...@l...pl> wrote:
    > Mam banalne pytanie:nalene to ono nie jest, bo jest bez sensu.
    VATu nie placi sie od przychodow.
    VAT sie co do zasady rozlicza a nie zwraca, zwroty sa dla nielicznych
    i panstwo kombinuje jak ograniczyc do ZERA liczbe tych nielicznych.

    a tak wogule to co ma VAT do pl.praca.dyskusje ?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 3. Data: 2002-10-15 17:40:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Sting" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to ile dostanę po roku zwrotu podatku ?
    > Czy to będzie cała suma czyli 2000zł x 12miesięcy = 24000zł ?

    Charakter pytania wskazuje, że należało by poczytać trochę
    o charakterze podatku VAT.

    Skoro wychodzi Ci do zapłaty, to dlaczego
    oczekujesz zwrotu? Płacisz i już :-))

    I dlaczego po roku?
    VAT rozlicza się miesięcznie
    (ew. kwartalnie jako "mały podatnik")

    Pzdr
    CEZ

  • 4. Data: 2002-10-15 17:41:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 5. Data: 2002-10-15 18:41:22
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

> [...]
    > to ile dostanę po roku zwrotu podatku ?
    > Czy to będzie cała suma czyli 2000zł x 12miesięcy = 24000zł ?

    jestes pewny ze chodzi o VAT a nie o pdof tudziez pdop ?
    vat sie rozlicza miesiecznie...
    Czarek