PracaGrupypl.praca.szukanaTworzenie programów na zamowienie <H> aplikacji internetowych <H> baz danych

  • 1. Data: 2006-09-25 06:42:28
    Temat: Tworzenie programów na zamowienie <H> aplikacji internetowych <H> baz danych
    Od: "Karol" <p...@o...pl>

    witam

    Zaprojektuje, napisze i wdroze program komputerowy, baze danych lub
    aplikacje internetowa na zamowienie

    Posiadam duze doswiadzczenie w tworzeniu aplikacji biznesowych dzialajacych
    w oparciu o bazy danych SQL oraz umiejętność analitycznego rozwiązywania
    problemów

    Moja oferta obejmuje szerokie spektrum usług: począwszy od zdefiniowania
    problemu i zaprojektowania rozwiązania, stworzenia i wdrożenia
    oprogramowania aż do zarządzania działaniem aplikacji.

    Na swoim koncie mam zrealizowanych wiele projektów biznesowych dla klientow
    z roznych obszarow dzialania, a min.: transport, sluzba zdrowia, produkcja,
    handel i dystrybucja, eksport, uslugi

    Projekty realizuje w oparciu o najlepsze krajowe i zagraniczne doświadczenia
    z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, dostępnych dla
    firm o zróżnicowanym budżecie na rozwój informatyki.

    Zainteresowanym wspolpraca moge przedstawic szczegolowy opis wykonywach
    projektow i referencje

    Forma wspolpracy i rozliczenia do ustalenia: praca stala, zlecenie, faktury
    VAT

  • 2. Data: 2006-10-22 08:40:07
    Temat: Re: Tworzenie programów na zamowienie <H> aplikacji internetowych <H> baz danyc
    Od: r...@o...pl (Renata Kołyniak)

    Witam,
    potrzebny jest mi program, ogólnie - miałby za zadanie pomóc mi w
    wpisywaniu ofert i wklejaniu zdjęć w portale internetowe.
    Proszę mnie poinformować w jaki sposób mogłabym się skontaktować z
    odpowiednią osobą reprezentującą państwa firmę, ja jestem z Warszawy.
    W oczekiwaniu na odpowiedź
    Renata Kołyniak

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,