PracaGrupypl.praca.szukana › Trójmiasto, zdalna/Administrator, kursy, szkolenia

  • 1. Data: 2004-05-05 18:26:53
    Temat: Trójmiasto, zdalna/Administrator, kursy, szkolenia
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Co mogę zaoferować?
    - administrację systemami Linux/BSD, praktycznie dowolny Un*x
    - skrypty shellowe, programowanie systemowe i niskopoziomowe
    - doradztwo w kwestiach sprzętu i oprogramowania
    - przygotowanie kursów, szkoleń i warsztatów dotyczących
    tematyki działania, instalacji i zarządzania systemami
    informatycznymi

    Doświadczenie:
    - ponad 8 lat administracji serwerami linuksowymi
    (w tym kilka autorskich systemów zabezpieczeń)
    - zarządzanie siecią informatyczną IV LO w Toruniu (~800 kont,
    kilkadziesiąt komputerów)
    - obsługa sieci, sprzętu, pomoc techniczna na festiwalu
    Camerimage 1996, 1997 oraz 1998
    - artykuły dla "Linux+"
    - publikacje w magazynie "Software 2.0"/"Software 2.0 Extra"
    - liczne publikacje w międzynarodowym magazynie "Haking" (pismo
    ukazuje się w pięciu językach)
    - prelegent na konferencjach "Open Source Security" edycje 2002,
    2003
    - warsztaty "Zabezpieczanie serwerów internetowych" dla
    Software-Konferencje
    - teksty dla serwisu twojepc.pl (modyfikacja nazwy procesorów Athlon
    i identyfikatora chipsetów VIA)

    Jestem elastyczny w kwestii wyboru konkretnych rozwiązań czy technologii.
    Na życzenie klienta chętnie poznam nieznane mi dotąd zagadnienia.

    Technologie:
    - systemy klasy Un*x, serwery usług (HTTP, SMTP, FTP, DNS, etc.)
    - języki programowania: shell (bash, tcsh), C, Java, Python, Perl,
    PHP, Pascal, assembler
    - nie są mi obce zagadnienia produktów firmy Microsoft
    (2000/XP/2003 Server)

    Zainteresowania:
    - szeroko rozumiane kwestie bezpieczeństwa systemów
    - architektura komputerów
    - sprzęt klasy PC (edycja plików BIOS, tweaking maszyn)
    - tendencje w świecie IT

    Wykształcenie:
    - IV rok informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, stypendium naukowe
    - absolwent renomowanego IV Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu

    Wiecej informacji:
    s...@m...univ.gda.pl

    pozdrawiam,
    Tomasz Potęga