PracaGrupypl.praca.szukanaTrojmiasto ::: programista php ::: bazy danych

  • 1. Data: 2005-03-01 09:26:56
    Temat: Trojmiasto ::: programista php ::: bazy danych
    Od: Karol Zielinski <k...@v...pl>

    Witam,

    jestem studentem informatyki w trybie zaocznym na Politechnice Gdanskiej.
    Mam swoja dzialalnosc gospodarcza. Szukam pracy na terenie Trojmiasta w
    pelnym lub niepelnym wymiarze godzin.

    Moje atuty:

    Bardzo dobra znajomosc:
    - PHP
    - Perl
    - CGI
    - HTML
    - xHTML
    - MySQL
    - PostgreSQL

    Dobra znajomosc:
    - Python
    - Oracle
    - Delphi
    - C++
    - Pascal
    - JavaScript

    Dodatkowo:
    - posiadam prawo jazdy kat "B"
    - jestem dyspozycyjny
    - potrafie pisac dokumentacje do wszystkich wykonywanych projektow
    - mam doswiadczenie
    - znam jezyk angielski w stopniu komunikatywnym

    Chetnie spotkam sie z zainteresowanymi, by omowic wiecej szczegolow.
    Wszystkim chetnym wysle CV wraz z lista wykonanych prac - prywatnie na
    maila.

    W razie dodatkowych pytan prosze pisac:
    k a r o l _ z i e l i n s k i @ v i t e s o f t . p l