-
1. Data: 2007-10-11 20:17:30
Temat: Trener Call Center/praca stała/Kraków
Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>
NetArt - Adres firmy: Kraków http://www.nazwa.pl
Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w
zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów -
poszukuje osób do pracy w Krakowie na stanowisku:
TRENER CALL CENTER
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenie trenerskie w obszarach związanych z
obsługą klienta (Call Center), komunikacji,
- wykształcenie wyższe, preferowane ZZL, Socjologia, Psychologia,
- umiejętność diagnozowania potrzeb szkoleniowych,
- praktyczna umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów związanych z
obsługą klienta,
- doskonałe zdolności interpersonalne,
- entuzjazm w działaniu,
- bardzo wysokie zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- stałe wynagrodzenie,
- pracę na pełny etat,
- pracę w siedzibie firmy w Krakowie.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM do dnia 31.10.2007, z
tematem wiadomości: " Trener Call Center nr ref.:220807". na adres:
p...@n...pl
Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.
U. nr 133 poz. 883)."