eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaTrener Call Center/praca stała/Kraków
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-10-11 20:17:30
    Temat: Trener Call Center/praca stała/Kraków
    Od: "p...@n...pl" <p...@n...pl>

    NetArt - Adres firmy: Kraków http://www.nazwa.pl
    Firma NetArt - lider wśród polskich usługodawców internetowych w
    zakresie obsługi domen internetowych oraz utrzymania serwerów -
    poszukuje osób do pracy w Krakowie na stanowisku:

    TRENER CALL CENTER


    Wymagania:
    - minimum 2 lata doświadczenie trenerskie w obszarach związanych z
    obsługą klienta (Call Center), komunikacji,
    - wykształcenie wyższe, preferowane ZZL, Socjologia, Psychologia,
    - umiejętność diagnozowania potrzeb szkoleniowych,
    - praktyczna umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów związanych z
    obsługą klienta,
    - doskonałe zdolności interpersonalne,
    - entuzjazm w działaniu,
    - bardzo wysokie zdolności komunikacyjne.


    Oferujemy:
    - pracę w młodym, dynamicznym zespole,
    - stałe wynagrodzenie,
    - pracę na pełny etat,
    - pracę w siedzibie firmy w Krakowie.


    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM do dnia 31.10.2007, z
    tematem wiadomości: " Trener Call Center nr ref.:220807". na adres:
    p...@n...pl



    Prosimy o opatrzenie CV klauzulą:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.
    U. nr 133 poz. 883)."

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1