PracaGrupypl.praca.szukanaTłumacz z j. ang. - informatyka, automatyka

  • 1. Data: 2006-03-31 14:41:39
    Temat: Tłumacz z j. ang. - informatyka, automatyka
    Od: "Krzych" <k...@a...pl>

    Podejmę współpracę z wydawnictwem, biurem tłumaczeń lub innego typu firmami
    zajmującymi się tłumaczeniem literatury, instrukcji oraz wszelkiego rodzaju
    dokumentacji związanej z szeroko pojętą informatyką, oprogramowaniem, urządzeniami
    przemysłowymi. Bogate, kilkuletnie doświadczenie, w tym Helion i Mikom. Terminowość,
    wysoka jakość tłumaczeń, honoraria do uzgodnienia.

    Pozdrawiam
    Marek Korbecki
    m...@a...pl

  • 2. Data: 2006-03-31 14:53:35
    Temat: Re: Tłumacz z j. ang. - informatyka, automatyka
    Od: "Krzych" <k...@a...pl>

    Mylnie wpisałem adres email. Oto on, jeszcze raz, poprawnie:

    m...@a...pl