PracaGrupypl.praca.oferowana › Team Leader/Architekt JAVA - Poznań

  • 1. Data: 2011-02-03 16:21:52
    Temat: Team Leader/Architekt JAVA - Poznań
    Od: Milado <k...@g...com>

    Naszym klientem jest międzynarodowy dostawca zaawansowanych usług
    informatycznych i konsultingowych.
    Koncern dostarcza kompleksowe rozwiązania typu end-to-end dla branży
    finansowej, informatycznej i telekomunikacyjnej. Obecnie w związku z
    ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do oddziału firmy w
    Poznaniu na stanowisko:

    Team Leader/Architekt JAVA
    (Poznań)
    Nr ref. 383T/12/2010

    Kogo poszukujemy?

    Jeśli:

    * Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
    * Masz doświadczenie w przygotowywaniu wycen aplikacji zgodnie z
    żądanymi wymaganiami klienta
    * Masz doświadczenie w tworzeniu webserwisów
    * Masz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
    programistów
    * Masz doświadczenie w pracy nad dużymi projektami
    * Masz praktyczną wiedzę w programowaniu w języku JAVA
    * Znasz UML
    * Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie
    i piśmie

    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?

    * Zbudowaniem zespołu programistów oraz zarządzanie zespołem
    * Definiowaniem i projektowaniem architektury systemów
    informatycznych
    * Nadzorem nad pracami projektowymi
    * Opracowywaniem wycen projektów w odniesieniu do wymagań jakie ma
    on spełniać

    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?

    Nasz klient oferuje:

    * Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
    * Stałą pracę na zasadach umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
    * Laptop
    * Pakiet medyczny
    * Grupowe ubezpieczenie na życie
    * Karnety na obiekty sportowe
    * Szkolenia wewnętrzne

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
    motywacyjny) na adres: r...@m...com. W temacie e-maila
    prosimy wpisać numer referencyjny oferty (383T/12/2010).

    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).