PracaGrupypl.praca.dyskusje › Targi Pracy dla Informatyków, 23-24 listopada

  • 1. Data: 2004-11-17 15:34:57
    Temat: Targi Pracy dla Informatyków, 23-24 listopada
    Od: "Mariola Stawińska" <m...@g...pl>

    JUŻ 23-24 LISTOPADA ODBĘDĄ SIĘ TARGI PRACY DLA INFORMATYKÓW

    MIEJSCE:: PKiN W WARSZAWIE

    TYSIĄCE OFERT PRACY DO ROZDANIA

    ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZISIAJ !!!

    www.targi.gazetapraca.pl

    w razie pytań prosimy o kontakt: r...@g...pl

  • 2. Data: 2004-11-17 22:20:21
    Temat: Re: Targi Pracy dla Informatyków, 23-24 listopada
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > JUŻ 23-24 LISTOPADA ODBĘDĄ SIĘ TARGI PRACY DLA INFORMATYKÓW

> [...]

    tak sie zastanawiam czy warto jechac (bo jesli ktos z wawy to pewnie warto
    podejsc)

    ciekawe dlaczego nie ma listy firm, ktore beda uczestniczyc

    ogolnie mam zwykle wrazenie, ze duzo szumu i niewiele konkretow na takich
    targach zwykle jest, malo firm

  • 3. Data: 2004-11-20 10:14:56
    Od: "Dawid Maron" <d...@m...com>

    warto sie przejsc jak ktos jest z waszawy.