PracaGrupypl.praca.szukanaTanio strony www

  • 1. Data: 2002-01-21 15:39:16
    Temat: Tanio strony www
    Od: "Anna Falkowska" <a...@p...fm>

    Witam

    Zajmuję się tworzeniem stron www. Zrobię witrynę, mały portal w granicach
    100 - 200 zł dla firmy lub osoby prywatnej .

    Moje kwalifikacje , znam:
    - HTML-a
    - DHTML-a
    - Java Script
    - Flash-a

    Mogę przesłać propozycję strony, dla Państwa ( za darmo). Jeżeli spodoba
    się Państwu propozycja to zaczniemy współpracę.

    Tel. kontaktkowy 605-591-348 lub prosze pisać pod adres
    a...@p...fm

    Z poważaniem
    Anna Falkowska

  • 2. Data: 2002-01-21 15:48:22
    Temat: Re: Tanio strony www
    Od: Sylwia Atr <s...@w...pl>

    In article <3...@n...vogel.pl>, a...@p...fm says...
> [...]
    > się Państwu propozycja to zaczniemy współpracę.
    >
    > Tel. kontaktkowy 605-591-348 lub prosze pisać pod adres

    i pracy!!! Skad Ty mieszkasz kobieto? Moze u Ciebie w Burakowie 100 - 200
    zl wystarczy, by przezyc przez miesiac, ale w Warszawie kotku sprawa nie
    wyglada tak kolorowo! Szanuj sie troszeczke!!!

    Sylwia

  • 3. Data: 2002-01-21 23:31:43
    Temat: Odp: Tanio strony www
    Od: "Łukasz Banachowicz" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zl wystarczy, by przezyc przez miesiac, ale w Warszawie kotku sprawa nie
    > wyglada tak kolorowo! Szanuj sie troszeczke!!!

    skoro koleżanka na tyle wycenia swoją pracę to za tyle ją sprzedaje, jakbyś
    była dobra, kotku, nie miała byś problemów z klientami. niskie wycenienie
    pracy wcale nie jest oznaką nie szanowania się !

    Łukasz

    P.S przez miesiąc zrobi się więcej niż 1 stronę toteż podaną cenę należy
    sobie pomnożyć, pani profesjonalna

  • 4. Data: 2002-01-31 20:09:52
    Od: "Robert Bąk" <c...@p...onet.pl>

    Najlepiej popracować dzień, byle szybko i dużo zarobić.

    Robert

  • 5. Data: 2002-01-31 20:45:34
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > P.S przez miesiąc zrobi się więcej niż 1 stronę toteż podaną cenę należy
    > sobie pomnożyć, pani profesjonalna

    Przez miesiąc można zrobić nawet 50 stron www, każda po 100 PLN - rachunek jest
    prosty..... jednak w czasie kiedy będziesz robić te 50 stron nie będziesz
    szukał następnego klienta i nie utrzymasz takiego wyniku w następnym miesiącu,
    a to co proponuje koleś to zwykły dumping, i w ten sposób nie znajdzie klientów
    no bo kto chce mieć strone tak niepoważną jak ta cena ?? kto uwierzy w
    gwarancje za 100 zl, kto chce pracować z tak nieszanującym się szmaciarzem ??
    z czego On ma zamiar żyć ??

    K.L

  • 6. Data: 2002-01-31 21:53:17
    Od: <l...@p...onet.pl>

    > z czego On ma zamiar żyć ??

    Troche prawdy w tym jest nie mniej jednak wysoka podaż webmasterów i coraz
    mniejszy popyt na www (ci co mieli miec juz mają a nowe firmy narazie nie
    powstają) wymógł takie idiotycznie (?) niskie ceny ...

    pozdrawiam

    Andzia Warcholak

  • 7. Data: 2002-02-01 22:33:31
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    > no bo kto chce mieć strone tak niepoważną jak ta cena ?? kto uwierzy w
    > gwarancje za 100 zl, kto chce pracować z tak nieszanującym się szmaciarzem
> [...]
    Nie umiem pisac stron www, ale wiem na pewno ze w ciagu mies. mozna ich
    zrobic tyle, zeby przy podanej stawce zarobic powiedzmy
    srednia krajowa.
    A jesli czlowieka, ktorzy za tyle pracuje/chce pracowac okreslasz
    szmaciarzem to kim sa te miliony ktore pracuja za mniej?
    Obrazasz ich wszystkich i tyle.
    Przypuszczam, ze sam jestes sfrustrowanym geniuszem (w swoim mniemaniu
    oczywiscie) od www, ktory chcialby zarabiac krocie
    a nie zarabia bo szmaciarze psuja rynek.
    A ja uwazam, ze tworzenie stron www (przynajmniej tych prostych, ale w
    poscie nie bylo powiedziane jakich dotyczy cena) jest takim
    samym ambitnym zajeciem jakim 10 -15 lat temu bylo pisanie tekstu np. z
    tabelkami pod Tagiem i tu Ci sie pochwale, ze nie umiem pisac stron, bo
    juz pare lat temu przewidzialem, ze to zajecie tak spowszednieje. Umieja je
    tworzyc moje dzieci (podstawowka i gimnazjum), ostatnio nawet zlamaly
    haslo jakim byla zabezpieczona strona z jakims konkursem n.t. Harrego
    Potera. Sprobuj i Ty, moze Ci sie uda, a wtedy Twoje mniemanie osobie ale i
    stopien frustracji jeszcze bardziej. Mozesz tez nabic sobie punktow w tym
    konkursie.

    P.S. Podobne zjawisko obserwuje gdy idzie o stawki za instalacje Novella z
    ta roznica, ze WWW spowszednialo a czas siwtnosci Novella i zapotrzebowanie
    na te usluge dawno monal.